Renkama grupė: Klientų aptarnavimo etika ir profesionalus prekės pardavimas (2 dienos)

Pagrindinės temos:

  • Aptarnavimo kultūra ir etika. Kas yra labai geras, o kas – tiesiog geras klientų aptarnavimas?; Liūdna prasto aptarnavimo statistika.
  • Jūsų ir jūsų parduodamų prekių įvaizdis: Teigiami ir neigiami „mitai“, kuriuos girdite iš klientų: kaip į juos atsakyti ir kaip juos panaudoti rezultatyviam pardavimui.” Praktinės užduotys.
  • Klientų „tipai“. Pardavimo bei jų aptarnavimo principai. „Kodėl jie – tokie?!“ Bendravimas su “sudėtingais” klientais: „ypatingais“ (VIP), įžūliais, agresyviais, įtartinais, plepiais, nekantriais, „labai užsiėmusiais“, išsisukinėtojais, „visažiniais teisuoliais“, skeptikais, „kankiniais“ ir kt.
  • Kaip „prieiti“ prie žmogaus? Klientų poreikių atskleidimas. Pagarbos demonstravimas. Klausimų uždavimo technikos. Kaip išsiaiškinti potencialaus kliento poreikius? Esamų klientų poreikių išsiaiškinimas ir “užkabinimas”.
  • Argumentavimas ir atsakymas į kliento prieštaravimus. Kliento pasipriešinimo įveikimas; Prieštaravimų tipai. Kaip reaguoti į prieštaravimus?; Argumentų kalba. ”Praktinės užduotys „Karšta ugnis!“
  • Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?
  • Sudėtingos bendravimo su klientais situacijos. Asmeniškai sudėtingi ir netikėti klientų klausimai, pretenzijos, kritika, manipuliacija: kaip tinkamai atsakyti. Kaip reikėtų elgtis, kai klientas pareiškia pretenzijas, kurias galima patenkinti; Savo pozicijos išlaikymas ir tipiškas “ne” pasakymas, kai klientas pareiškia pretenzijas, kurių negalima patenkinti; Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.
  • Konfliktų sprendimas ir asmeninės įtampos valdymas.
  • Prekių pardavimo metodai. Papildomų prekių („kryžminis“) pardavimas. Pardavimo procesas – nuo pasiruošimo iki pardavimo; Pasirinkimo spektro / asortimento akcentavimas; Argumentai papildomos vertės pardavimui.
  • Susitikimo pabaiga – kaip „priversti“ klientą pirkti jau dabar: susitikimo užbaigimas pardavimu. Video treniruotė ir praktinės užduotys.
  • Individualių ir komandos veiksmų tobulinimo plano sudarymas.

Seminaro metu bus atsakyta į šiuos klausimus: Kaip padaryti dėl kliento daugiau, nei jis / ji tikėjosi ir užtikrinti pasitenkinimą bei lojalumą Jums ir Jūsų atstovaujamai organizacijai?; Kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas klientų replikas?; Kaip atpažinti, toleruoti ir aptarnauti „sudėtingą“ klientą?; Kaip susilaikyti nuo nepagrįstų nuolaidų darymo?; Kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą sudėtingo bendravimo metu?; Kaip valdyti skirtingas pardavimo situacijas?

Skirta: pardavėjams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais. Tiems pardavėjams, kurie nori įgyti daugiau žinių apie augančius klientų poreikius, apie bendradarbiavimo su „sudėtingais“ klientais galimybes, patobulinti prieštaravimų ir pardavimo pradžios bei sėkmingo užbaigimo įgūdžius.

Seminaro lektorė – Aistė Mažeikienė. Organizacijų konsultantė, turinti 14 metų viešojo kalbėjimo patirtį (kaip lektorė, dėstytoja ir „galvų medžiotoja“), taip pat parašiusi vadovėlį „Verslo derybos“ (VGTU, 2011 m.) ir eilę populiarių straipsnių Lietuvos bei užsienio verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose. Organizacinės psichologijos magistrė (VU, 1999 m.). 9 metus konsultavo personalo paieškos, atrankos klausimais, 14 metų kuria, organizuoja ir veda įvairių organizacijų (verslo, viešųjų ir valstybinių) darbuotojų mokymus.

Seminaro data: grupė renkama; data derinama

Kaina: kaina asmeniui – 200 Eur (su PVM)

Informacija apie mokymus: mob.tel. +370 610 48863, agne@supremus.lt

REGISTRACIJOS-ANKETA

Sertifikacija
2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.
Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.